Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Θέατρο Στοά - 4 Ever (Γιά Πάντα)


Στο θέατρο ΣΤΟΑ παίζεται κάθε Δευτέρα και Τρίτη μια εξαιρετική θεατρική δουλειά φίλων και συμπολιτών μας (Ν. Αβαγιανού Ν. Αρβανίτης, Β. Δούκα)
Το θεατρικό έργο του Γ.Ηλιόπουλου 'ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ - 4EVER'
Το εισιτήριο ειδικά για την παράσταση του "fοr ever" είναι 15 ευρώ το κανονικό και 10 το φοιτητικό.

Περισσότερες Πληροφορίες γιά τό έργο


Γ. Ηλιόπουλου
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ - 4EVER
    ‘Μπορεί η αγάπη να κρατήσει Για Πάντα;’
‘ Ένα ζευγάρι σ΄ένα δωμάτιο ξενοδοχείου..…μια καταιγίδα σ΄ένα νησί    ….μια σαρκοβόρα νύχτα….’
Ο Νίκος Αρβανίτης και η Ντίνα Αβαγιανού, πρώτοι διδάξαντες του έργου, και βραβευμένοι με έπαινο το 2005, για την ερμηνεία τους στο έργο του Γιώργου Ηλιόπουλου ‘Γ ΙΑ ΠΑΝΤΑ – 4 EVER, επιστρέφουν με τους ίδιους συνεργάτες (σκηνοθεσία Βαρβάρα Δούκασκηνικά κοστούμια Kων/νος Zαμάνης, μουσική επιμέλεια Κώστας Μπόρσης[Film])
στη σκηνή του Θεάτρου ΣΤΟΑ, για κάθε Δευτέρα-Τρίτη, στις 9.15΄
από 14 Φεβρουαρίου έως 19 Απριλίου
ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟΑ – Μπισκίνη 55 – Ζωγράφου http://www.theatrostoa.gr/index.htm

Επικοινωνία:
Βαρβάρα Δούκα  0030-6936613774/ kuba@hol.gr
4EVER

nΤο θεατρικό έργο του Γ.Ηλιόπουλου ‘ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ - 4EVER’ πρωτοανέβηκε  με αφορμή τους Α΄ Θεατρικούς Αγώνες Νέων Δημιουργών στο Θέατρο Ιλίσσια – Βολανάκης  τον   Ιούνιο του 2004 , όπου απέσπασε το Α’ Βραβείο Σκηνοθεσίας, Καλύτερου Εργου και Καλύτερης Παράστασης, καθώς και ειδική μνεία για τους ηθοποιούς.
nΕπαναλήφθηκε με εξαιρετική επιτυχία, την επόμενη χρονιά σε μία σειρά παραστάσεων στο ίδιο θέατρο και γνώρισε επιτυχημένα ανεβάσματα εδώ και στο εξωτερικό (Αγγλία-Γερμανία)και γυρίστηκε για την ελληνική τηλεόραση.
nΧαρακτηρίστηκε από τους κριτικούς σαν ‘ η ελληνική Βιρτζίνια Γουλφ’, και έκτοτε παίχτηκε σε αρκετές παραστάσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, καθώς και στην ελληνική τηλεόραση .
Για Πάντα – Σημείωμα Σκηνοθέτη και Συντελεστών
n“4 ΕVER”- ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
n                      
n«…είχε στηρίξει τις ελπίδες του στην αηδία. Είχε όμως λογαριάσει χωρίς μια δύναμη, που νικάει την αηδία, την περιφρόνηση, ακόμα και την πλήξη: κι αυτή είναι η συνήθεια...»
n                                   Μαρσέλ Προυστ
n 
n‘Πως τελειώνει ένας έρωτας;’ αναρωτιέται ο Ρολάν Μπαρτ. ‘Συνήθως κανείς εκτός από τους άλλους δεν ξέρει τίποτε σχετικά με το ζήτημα αυτό. Ένα είδος αθωότητας συγκαλύπτει το τέλος του πράγματος αυτού που σχεδιάστηκε,επιβεβαιώθηκε και βιώθηκε με την προοπτική της αιωνιότητας…Ο έρωτας που τέλειωσε ξεμακραίνει, περνά σ’ έναν άλλο κόσμο σαν διαστημόπλοιο που παύει να εκπέμπει φωτεινά σήματα: το αγαπημένο πλάσμα, που αντηχούσε σαν βουή, ξαφνικά γίνεται μουντό -ο άλλος δεν εξαφανίζεται ποτέ όταν και όπως το περιμένεις’
n 
nΤι γίνεται όμως όταν μια κοινωνική συνθήκη-όπως ο γάμος- έχει μεσολαβήσει; Πως  συμβαίνει το αλλοτινό αντικείμενο του πόθου να μεταμορφώνεται σε θανάσιμο εχθρό; Φταίει ο ασυμβίβαστος με τη φύση του ανθρώπου θεσμός; Αλλά τι είναι σύμφωνο με την φύση του ανθρώπου σήμερα; Φταίει η ανωριμότητα, οι προσωπικές αναπηρίες, η έλλειψη
nγενναιότητας, ο εγωκεντρισμός της εποχής μας, οι χαμένοι και παρεξηγημένοι ρόλοι των φύλων, ο φόβος της μοναξιάς; Προφανώς όλα αυτά μαζί και άλλα πολλά…Τι μπορεί όμως, ποιά δύναμη ψυχής, μπορεί να μεταμορφώσει τον ‘τρελλό έρωτα’, σε ‘τρελλή αγάπη’; Ποιά αυταπάρνηση, ποιά  γενναιοδωρία,ποιά ειλικρίνεια, ποιά παραδοχή και αποδοχή, πρώτα και καλύτερα του εαυτού μας πρέπει να κατακτηθεί με χίλιους τρόπους, ώστε να μεταμορφωθεί το Εγώ στον ενδιάμεσο χώρο με τον Αλλον, και το θαύμα της Αγάπης να σβύσει κάθε εμπόδιο; 
n Αυτό το αδύνατον ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ να γίνει εφικτό…
n 
n                                   Βαρβάρα Δούκα
n 
n  Άγα - ν      ( = πάρα πολύ , υπερμέτρως)
n 
nΗ αγάπη με όλα αυτά τα άγα-ν, τα υπέρμετρα που άγει πίσω της ( άγαν απ΄το άγ-ω , σημαίνει σύρω, φέρω πάρα πολλά ), είναι θηλιά, μέγα άχ – θ –ος και πηγή άχ-ους και άγχους  [ άγχω = πνίγω,σφίγγω στο λαιμό] Σκέτη αγαν-άχθηση που δένει  χειροπόδαρα με όλα αυτά τα αγά-ομαι= φθονώ και ζηλεύω του άλλου που …αγα-πώ με πολλά αχ και β-αχ….
n 
n                                                          Νίκος - Ντίνα  
 Εγραψαν για το έργο:

‘……Το έργο του Γιώργου Ηλιόπουλου, εντυπωσίασε πέρυσι στους Α΄Αγώνες Νεοελληνικού Εργου που διοργάνωσε ο παραγωγός Τάσος Παπανδρέουκαι κέρδισε το πρώτο βραβείο θεατρικού έργου. Όχι άδικα αφού πρόκειται για ένα έργο σκληρά αληθινό και τρομακτικά οικείο. Και αυτό γιατί περιγράφει μια σχέση που συναντάμε καθημερινά δίπλα μας….’
                                                Ελσα Γαβριήλ  - ‘Time out-Athens’ -  12 Μαϊου 2005

‘….Η  θεατρική γραφή του ταλαντούχου αυτού δημιουργού (‘Ντεσπεράντος’,’Το Τέλος του καλοκαιριού’) είναι πληθωρική σαν ποτάμι με την ενστικτώδη και συναισθηματική ροή της, την οργισμένη πίκρα της, το λαϊκό και καυστικό χιούμορ της, την εύστοχη καταγραφή της φθοράς και της πλήξης, που πλήττουν τα σύγχρονα ζευγάρια της εποχής μας. Ένα τρυφερά άγριο ματς όπου οι δύο ‘αντίπαλοι’ χρησιμοποιούν κάθε μέσο για να εξουδετερώσουν και να συντρίψουν ο ένας τον άλλο (αποκορύφωμα η κωμικοτραγική σεξουαλική…διαπόμπευση εκατέρωθεν),σκηνοθετημένο από τη Βαρβάρα Δούκα, που αναδεικνύει την εξωτερική αλλά και εσωτερική ένταση των δύο μονομάχων. Την πληγωμένη και μεθυσμένη ηρωϊδα, που γίνεται ανελέητη και κυνική απέναντι στον άντρα της, ερμηνεύει δυναμικά η Ντίνα Αβαγιανού. Τον εσωτερικά πάσχοντα κι επιφανειακά ψύχραιμο σύζυγο που φοβάται κι εκνευρίζεται κάποιες στιγμές, υποδύεται εξίσου καλά, ο Νίκος Αρβανίτης. Ένα έργο και μία παράσταση που αξίζει να το δούμε και το χειμώνα’
              Γιώργος Βιδάλης -‘Νύχτα Γεμάτη Τραύματα’- Ελευθεροτυπία-8 Ιουνίου 2004

‘….το έργο, όπως όλα τα έργα  του Γ.Ηλιόπουλου, πατάει μεν γερά στο ρεαλισμό, αλλά έχει μια τρέλα κι ένα χιούμορ. Περίεργο, λοξό χιούμορ….θα λέγαμε ότι έχουμε δηλαδή, κάτι σαν Βιρτζίνια Γούλφ του Αλμπι, αλά ελληνικά….’
Βασίλης Αγγελικόπουλος- ‘Μαζί «4ever» - Το ζήτημα...’-Καθημερινή 15 Μαϊου 2005