ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥ Ζωγράφου 02-03-2011
Aρ.Πρωτ. 3388
Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Τηλέφ. 210.74.90.171
Προς κ. Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου
ΘΕΜΑ : Έγκριση πρόσληψης έκτακτου προσωπικού για το έτος 2011.
Με την αριθμ πρωτ ΔΙΠΠ/Φ.2.9/31/ΟΙΚ 80/3.1.2011 εγκύκλιο της Γ.Γ.Δημόσιας Διοίκησης & Ηλ. Διακυβέρνησης του ΥΠΕΣΑΗΔ & το υπ’ αριθ. 9089/24.02.2011 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών ,Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης/Γεν. Δ/νση Τοπικής Αυτοδιοίκησης /Δ/νση Οργάνωσης και Λειτουργίας ΟΤΑ/Τμήμα Προσωπικού ΟΤΑ, καθορίζεται η ετήσια διαδικασία προγραμματισμού των προσλήψεων για το έτος 2011 στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης σύμφωνα με την ΠΥΣ 33/2006, που καλύπτονται είτε με προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου είτε με συμβάσεις μίσθωσης έργου.
Σας γνωρίζουμε ότι λόγω των συνεχών αυξανόμενων αναγκών, ειδικά των εποχικών, δεδομένου ότι το υπηρετούν προσωπικό αδυνατεί να καλύψει ακόμα και τις τρέχουσες ανάγκες, αλλά και της συνεχούς μεταβίβασης αρμοδιοτήτων, άρθρο 95 Ν.3852/10 από την Κεντρική Διοίκηση στους ΟΤΑ, δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου μας.
Επί πλέον δε προστίθεται και το πρόβλημα της σταδιακής μείωσης του υπηρετούντος προσωπικού λόγω συνταξιοδοτήσεων, οι οποίες το τελευταίο διάστημα, έχουν αυξηθεί.
Σύμφωνα με τις αναφορές των προϊσταμένων των οργανικών μονάδων του Δήμου, υπάρχει άμεση και επιτακτική ανάγκη να προσληφθεί έκτακτο προσωπικό για την κάλυψη παροδικών και απρόβλεπτων αναγκών, και όχι πάγιων αναγκών σε πολύ περιορισμένο αριθμό οι οποίες δεν μπορούν να καλυφθούν από το υπάρχον προσωπικό.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Α. ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
Για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών του Τμήματος ,το οποίο θα συνεργάζεται και θα υποστηρίζει τις νέες Δ/νσεις και Τμήματα που θα προκύψουν από την τροποποίηση του ΟΕΥ (λόγω ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ), που αυτή τη στιγμή στελεχώνεται μόνο από ένα μόνιμο υπάλληλο και έναν υπάλληλο ΙΔΑΧ.
· Πέντε (5) Προγραμματιστές Η/Υ
Β. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΑΣΙΝΟΥ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Για την ομαλή λειτουργία της Δ/νσης και την αντιμετώπιση των ιδιαιτέρως αυξημένων αναγκών κατά την θερινή περίοδο δεδομένου του περιορισμένου αριθμού προσωπικού σε οδηγούς λόγω αδειών, τη λήξη των υπαρχουσών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου και επικείμενων συνταξιοδοτήσεων:
· Ένας (1) οδηγός
· Ένας (1) εργάτης κήπων
· Ένας (1)Φύλακας Παιδικών Χαρών
Γ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.
1.Τμήμα Κατασκευών
(η μη ύπαρξη επαρκούς μόνιμου προσωπικού επιβάλλει την πρόσληψη των κάτωθι ειδικοτήτων, ώστε να υλοποιείται η κατασκευή έργων με αυτεπιστασία από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου).
- Ένας (1) Ελαιοχρωματιστής
- Ένας (1) Τεχνίτης Πλακάς
- Ένας (1) Τεχνίτης Κτίστης
2.Τμήμα Άμεσων Επεμβάσεων:
- Ένας (1) Ηλεκτρολόγος
- Ένας (1)Τεχνίτης Υδραυλικός - Ψυκτικός
- Ένας (1)Εργάτης
Δ) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΑΠΑΝΩΝ
Τμήμα Εφαρμογής Διπλογραφικού Λογιστικού Σχεδίου
- Τρείς (3) Λογιστές ΠΕ με πτυχίο Α’ τάξης λόγω των αυξημένων απαιτήσεων των υπηρεσιών και εφαρμογής του Ν. 3871/10 και Π. Δ. 113/10.
- Ένας (1) Λογιστής ΤΕ με πτυχίο Α’ τάξης λόγω των αυξημένων απαιτήσεων των υπηρεσιών και εφαρμογής του Ν. 3871/10 και Π. Δ. 113/10.
Ε) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Το Δημοτικό Συμβούλιο κατά τη συνεδρίαση της 28/2/2011 με την υπ’άριθμ 66/2011 Απόφασή του , ενέκρινε την κατάργηση των κάτωθι ΝΠΔΔ και ένταξή αυτών στο Δήμο.
* Δημοτικοί Παιδικοί –Βρεφικοί Σταθμοί
* Παιδικοί Σταθμοί (πρώην ΙΒΣΑ)
* Παιδική Μέριμνα
*Α’ ΚΑΠΗ
*Β’ ΚΑΠΗ, με ανανέωση και παράταση των συμβάσεων των κοινωνικών προγραμμάτων και την ένταξή τους στο Δήμο Ζωγράφου στη νέα Δ/νση Κοινωνικής Προστασίας και Παιδείας που δημιουργείται στον υπό κατάρτιση νέο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας.
Για την εύρυθμη λοιπόν λειτουργία της νέας Δ/νσης , υπάρχει επιτακτική ανάγκη για την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση ΙΔΟΧ, λόγω λήξεως των συμβάσεων των ατόμων που ασχολούνται στους Παιδικούς Σταθμούς.(Μάιος 2011) .
- Έξι (6) Βρεφονηπιοκόμους (ΤΕ9)
- Δύο (2) Βοηθούς Βρεφονηπιοκόμων(ΔΕ)
- Δέκα (10) άτομα Βοηθητικό Προσωπικό Καθαριότητας (ΥΕ16)
- Δύο (2) Κοινωνικός Λειτουργός (ΤΕ 2)
- Ένας (1) Οικογενειακός Βοηθός (ΥΕ15)
- Ένας (1) Συνοδός Σχολ. Αυτοκινήτου(ΔΕ)
- Ένας(1) Οδηγός Σχολ. Αυτοκινήτου (ΔΕ)
Όλοι οι πιο πάνω αναφερόμενοι υπάλληλοι θα προσληφθούν με την προϋπόθεση ότι δεν θα υπερβαίνουν τον προβλεπόμενο στον ΟΕΥ αριθμό της αντίστοιχης ειδικότητας και η πληρωμή του παραπάνω υπό πρόσληψη προσωπικού θα προκαλέσει δαπάνη ύψους περίπου 530.000,00€ στον υπό κατάρτιση Προϋπολογισμό του έτους 2011 και συγκεκριμένα θα βαρύνει τους κάτωθι ΚΑ:
10/6041-01, 10/6054-01, 35/6041-01, 35/6041-02, 35/6054-01, 30/6041-01, 30/6054-01, 15/6041-01, 15/6054-01.
Επίσης βεβαιώνεται ότι στον ισχύοντα ΟΕΥ καθώς και στον ΟΕΥ που θα καταρτισθεί μέχρι 30/06/2011 προβλέπονται οι ανάλογες θέσεις εποχικού προσωπικού. Όλες οι προσλήψεις θα γίνουν σύμφωνα με τις διατάξεις των Ν 2190/94, 2527/97 & Ν.3584/07.
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ
Επίσης κρίνεται απαραίτητη η σύναψη των κάτωθι συμβάσεων έργου για τις διευρυμένες ανάγκες της ανωτέρω –υπό σύστασης- Δ/νσης ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ:
- Ενός (1)Παιδιάτρου (ΠΕ),
- Ενός ατόμου(1) (ΠΕ) Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας
- Ενός ατόμου (1)(ΠΕ) Οικ.-Στατιστικής , το οποίο θα αναλάβει το έργο συλλογής στοιχείων που θα επεξεργαστούν , ώστε να βοηθήσουν στη σωστή επιβολή μέτρων και εφαρμογή μεθόδων για την κοινωνική μέριμνα και προστασία στο Δήμο μας.
και θα προκαλέσει δαπάνη ύψους 48.000€ που θα βαρύνει τον υπό κατάρτιση προϋπολογισμό του Δήμου με ΚΑ 00/6117-07.
Η αμοιβή των απασχολούμενων θα καταβάλλεται τμηματικά με την πρόοδο εκτέλεσης και παράδοσης του έργου. Το συνολικό δε ποσό αμοιβής του κάθε αναδόχου θα καθορίζεται από την υπογραφόμενη σύμβαση έργου. Το έργο δε κάθε αναδόχου δεν ανάγεται στον κύκλο καθηκόντων των υπαρχόντων υπαλλήλων. Επισυνάπτεται βεβαίωση του Προϊσταμένου της Νομικής Υπηρεσίας του Δήμου μας, ότι πρόκειται για γνήσιες συμβάσεις έργου που δεν υποκρύπτουν εξηρτημένη εργασία καθώς και βεβαίωση της Δ/νσης Ταμειακών Υπηρεσιών για την πρόβλεψη σχετικών πιστώσεων.
Καλείται λοιπόν το Δημοτικό Συμβούλιο , για τη λήψη σχετικής απόφασης.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
Κωνσταντίνος Αθ. Καλλίρης