Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Σέ Ποιόν Έπεσε Τό Φλουρί τής πίτας τής "Κοινωνικής Παρέμβασης Δημοκρατικών Πολιτών Ζωγράφου";


Πραγματοποιήθηκε χθές η κοπή τής πίτας τής "Κοινωνικής Παρέμβασης Δημοκρατικών Πολιτών Ζωγράφου", η οποία έγινε στόν χώρο τού Συλλόγου Κρητών Ζωγράφου, στήν οποία καί παραβρεθήκαμε.

Σίγουρα γιά αυτούς πού δημιούργησαν αυτήν την Κίνηση καί όσους συμμετέχουν σέ αυτή, η χθεσινή ημέρα ήταν ξεχωριστή, αφού γιά πρώτη φορά μετά την δωδεκάχρονη περίοδο Καζάκου, την πίτα κλήθηκε να κόψει ο νέος Δήμαρχος ο οποίος προέρχεται από την ίδια παράταξη στήν οποία πρόσκειται και η Κίνηση, την παράταξη του ΠΑ.ΣΟ.Κ.

Μέ τήν ευκαιρία νά σάς μεταφέρουμε καί τίς απόψεις τής Κοινωνικής Παρέμβασης η οποία αυτοπροσδιορίζεται ως εκφράζουσα, για τον κόσμο της πόλης μας, τήν αριστερή τάση στό ΠΑ.ΣΟ.Κ., απόψεις πού θεωρούμε καί άξιες νά σάς μεταφέρουμε. Η Κοινωνική Παρέμβαση η οποία, στό μεγαλύτερο μέρος της υποστήριξε τήν υποψηφιότητα της Τίνας Καφατσάκη, τής Ανεξάρτητης Δημοκρατικής Παράταξης Μαζί Για Τήν Πόλη Μας, σέ αντιδιαστολή μέ τήν επίσημη γραμμή τού 


ΠΑ.ΣΟ.Κ. για ψήφο στην παράταξη «Ζωγράφου αύριο» του σημερινού δημάρχου Κώστα Καλλίρη.

Η Κοινωνική Παρέμβαση, όπως και πολλοί φίλοι, οπαδοί ή μέλη τού ΠΑ.ΣΟ.Κ. πού στήριξαν τήν Τίνα Καφατσάκη αντιμετωπίστηκαν με σκεπτικισμό και επιφύλαξη καί από τό επίσημο ΠΑ.ΣΟ.Κ. αλλά καί όλες τίς προοδευτικές αριστερές (όχι λοιπές) δυνάμεις πού στήριξαν και στηρίζουν την παράταξη Μαζί Γιά Τήν Πόλη μας. Καί ήταν λογικό.

Τό ΠΑ.ΣΟ.Κ. τόσα χρόνια, ειδικά στήν μετά Ανδρέα εποχή ακολουθούσε μία όλο καί περισσότερο κεντρώα (γιά νά μήν πώ δεξιά) πολιτική.

Τήν πολιτική αυτή τήν περιέβαλε μέ έναν μανδύα πομπώδους αλαζονείας (ποιός μπορεί νά ξεχάσει τήν πιπίλα, ΠΑ.ΣΟ.Κ. καί λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις;) ενώ ταυτόχρονα έριχνε, από τήν νομή τής εξουσίας κάποια ψίχουλα καί στις «λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις» είτε μέ διορισμούς σέ κάποιες ήσσονος σημασίας θέσεις είτε ένα μικρό κομμάτι από τήν νομή της εξουσίας, τελικά εξαγριώνοντας περισσότερο παρά εξαγοράζοντας συνειδήσεις.

Από τήν άλλη, τό «βρώμικο ‘89», χαραγμένο στην ψυχή του κάθε οπαδού, μέλους ή φίλου τού ΠΑ.ΣΟ.Κ. πρόσθετε στόν φαύλο κύκλο τής αλληλοκαχυποψίας.

Η επιλογή τής Φωτεινής Καμπηλαυκά, η οποία πρακτικά παρέδωσε τόν δήμο στά χέρια τής πλέον επαίσχυντης δεξιάς έκφρασης, ήταν ίσως η χαριστική βολή στην συνεργασία τών δυνάμεων τής προόδου στήν πόλη μας.

Έπρεπε νά περάσουν οκτώ χρόνια ώστε η νέα ηγεσία, τότε, τού ΠΑ.ΣΟ.Κ. νά επιβάλλει από πάνω τήν συνεργασία τών προοδευτικών δυνάμεων. Αλλά, αυτή η νέα δοκιμή πού ήθελε καιρό για να ζυμωθεί αντιμετωπίστηκε από την ίδια ηγεσία του ΠΑ.ΣΟ.Κ. σάν να επρόκειτο για ένα αποτυχημένο προϊόν (αφρός ξυρίσματος ή σκόνη γιά τά ρούχα) καί έτσι έβλεπες έναν – έναν τούς αρουραίους αδύνατοι ή χοντροί, ψηλοί ή νάνοι να εγκαταλείπουν το σκάφος.

Αλλά η αξιοπρέπεια αγαπητοί «σύντροφοι» δεν είναι αφρός ξυρίσματος ή προϊόν προς πώληση (όπως θά πούν διάφοροι απόφοιτοι τών business schools) καί φυσικά δέν είναι κατανοητή από τούς λογής – λογής νάνους αρουραίους.

Μία τέτοια κατάσταση κλήθηκε νά διαχειριστεί η Τίνα Καφατσάκη, η οποία όχι μόνο τήν έφερε εις πέρας αλλά τίμησε τήν Κρητική της καταγωγή διώχνοντας από την πόλη μας τήν κατάρα πού άφησε σάν στερνή της παρακαταθήκη η Καμπηλαυκά.

Θά μού πείς καί τί σχέση έχει αυτό μέ τήν βασιλόπιτα χρονιάρες μέρες;

Έχει κατά το εξής, τώρα θα δείξει τι εστί Κοινωνική Παρέμβαση.
Είναι άλλη μία χίμαιρα όσων μέσα ή περί το ΠΑ.ΣΟ.Κ. πιστεύουν ότι μπορεί να υπάρξει αριστερή παρέμβαση στην κοινωνία;
Μάλιστα τη ίδια στιγμή όταν ώ του θαύματος ο ίδιος ο πρωθυπουργός, καί δεν έχω λόγο να πιστεύω ότι κοροϊδεύει, όταν λέει ότι: «καί εγώ αν είμουν στήν θέση τών εργαζομένων θα απεργούσα». Τών εργαζομένων πού υφίστανται μία ληστρική λαίλαπα στα εισοδήματά τους με μία ισοπεδωτική πολιτική πού εξισώνει τόν χαμηλοσυνταξιούχο με τον αδρά αμειβόμενο εργατοπατέρα τήν ίδια στιγμή πού αδυνατεί; δέν θέλει; να κάνει να πληρώσουν οι κύριοι υπεύθυνοι αυτής τής κατάντιας τράπεζες , «ασφάλειες» (τύπου Ασπίς )κλπ

Καί παρακαλώ μήν προσβάλουν τήν ευφυΐα μας λέγοντας ότι φταίνε οι διάφοροι μηχανισμοί (π.χ είσπραξης ή νομοθέτησης) κλπ.

Τώρα αγαπητοί συναγωνιστές θα είστε στους δρόμους της πόλης μας διεκδικώντας ή θυρωροί τής τοπικής εξουσίας;
Θά αποδείξουμε ότι είχαν δίκιο όλοι αυτοί οι ωραίοι συναγωνιστές πού μάς στήριξαν (και με προσωπικό τους κόστος) σέ αυτό τό όμορφο ταξίδι τού Μαζί Γιά Τήν Πόλη Μας ή είχαν δίκιο κάποιοι άλλοι συναγωνιστές καί συνταξιδιώτες μας πού από τήν αρχή ήταν επιφυλακτικοί βλέποντάς μας σάν αριβίστες νάνους αρουραίους πού έμειναν στό καράβι γιατί πίστευαν ότι ήταν τό μέσον για μια θεσούλα στον δήμο;


"Εγώ Φεύγω. Εσείς νά δούμε τώρα." Οδυσσέας Ελύτης