Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Hasta la victoria siempre

Παρμένο από έναν λόγο τού Che πού σημαίνει "αγώνας μέχρι τήν τελική νίκη". Γιατί ο πιό δύσκολος αγώνας τώρα αρχίζει, όχι μόνο γιά νά ξεριζωθεί τό Καζακικό παρακράτος καί ότι αυτό συνέθετε. Αυτό ίσως αποδειχθεί πιό εύκολο συγκριτικά μέ τό νά μήν πέσουμε στήν παγίδα τής εξουσίας, όπως πολύ ωραία τήν περιγράφει ο Διονύσης Τσακνής.

http://www.youtube.com/watch?v=zRh7tGO8Bpg

Είμαι μια πόρνη που σέρνει το βήμα εδώ κι από ‘κει,
είμαι αράχνη που δένει το θύμα της στην σκηνή.
με θέλουν πρόσωπα χίλια, με παίρνει ο πιο δυνατός,
κι απ' την μισάνοιχτη γρίλια, κρυφοκοιτάζει ο στρατός.

Σε μια στροφή έχω βάλει δολώματα, 
είμαι σκιά και καπνός,
έχω αλλάξει πολλά γυναικεία ονόματα,
και δεν με νικάει εμένα ποτέ ο καιρός.

Σπέρνω ελπίδες στον δρόμο, είμαι σειρήνα γυμνή,
θερίζω πτώματα μόνο, είμαι φριχτή μηχανή.
είμαι ο λόγος που σβήνει, του έρωτα η ορμή,
είμαι η σκέψη που δίνει αιτία σ' ένα κορμί.

Σε μια στροφή έχω βάλει δολώματα, 
είμαι σκιά και καπνός,
έχω αλλάξει πολλά γυναικεία ονόματα,
και δε με νικάει εμένα ποτέ ο καιρός.

Αυτά όμως από αύριο, σήμερα γιορτάζει τού Γουδή, τού Ζωγράφου καί τά Ιλίσσια.